woensdag 25 november 2009

Doosje




Doosjes scrappen vind ik ook erg leuk. Dus vanmiddag lekker aan de slag gegaan met dit doosje. Ik heb (weer) papier gebruikt van Graphic 45 en ben eigenlijk best tevreden met het resultaat. De binnenkant heb ik bewerkt met Glimmermist en hem verder erg eenvoudig gehouden zodat het ook een bruikbaar doosje is. De blauwe kleur glimmermist komt op de foto bijna over als een aqua kleur maar dat is niet zo in het echt.
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.
Liefs, Sunny

3 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuk doosje! vind hem erg mooi bekleed. Dekt glimmermist dan ook echt qua kleur? heb het nog nooit gebruikt namelijk en beetje nieuwsigierig!?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis een schattig doosje, leuk idee om zo iets te maken.... heerlijk werken he met glimmermist, ik doe het ook veel.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't is weer een plaatje... en jij zegt dat je pas sinds kort scrapt!!!
    Complimenten, ik kom er amper aan toe de laatste weken, doe iets niet goed denk ik.
    Groetjes Alda

    BeantwoordenVerwijderen